Wymiany, zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy – zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy złożyć stosowne oświadczenie i przesłać je mailowo lub listownie. Towar należy odesłać na adres:

Urbanbrand – Ewelina Witkowska
ul. Graniczna 48/50 m.28
97-200 Tomaszów Mazowiecki

Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Zwrot środków nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Reklamacje

Jeśli towar jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, Klient ma prawo złożyć reklamację. Można to zrobić:

  • Mailowo: kontakt@urbanbrand.pl
  • Pisemnie: Urbanbrand – Ewelina Witkowska, ul. Graniczna 48/50 m.28, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail lub korespondencyjny,
  • numer zamówienia,
  • opis problemu i oczekiwane rozwiązanie.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni. W przypadku uznania reklamacji, wszystkie koszty związane z dostarczeniem reklamowanego towaru oraz jego wymianą lub naprawą pokrywa Urbanbrand.

Wymiany

Chęć wymiany towaru (np. na inny rozmiar) należy zgłosić drogą mailową. Wymiana możliwa jest w zależności od dostępności produktów.
Koszty przesyłki w przypadku wymiany ustalane są indywidualnie.

Znajdź nas na